Mitt 2013 - oktober.

Jag tog en sväng till Eskilstuna! Var löjligt nöjd över denna plats
Träffade senaste tillskottet i familjen, Zorro
Och hängde hos Mummi & Vaari
Månaden bjöd på många härliga dagar, passande för promenerande
Var för en gångs skull spontant ja-sägande och hamnade en jobblördag på 9:ans ölhall med dessa. Slutade sedan med att jag & Alvin råkade vara ute och slira hela natten
Många dagar på fabriken såklart, ser visst ut lite såhär. Här använder alltså Alvin Galvens vagnhöjare för att få ett bra fågelperspektiv på oss, älskar!
Ingela skulle, efter nästan 25 år på Assa, sluta och flytta hem till sköna Värmland! Vi körde en sista AW på Cheers med en salig blandning folk som jobbat med tösen genom åren. Väldigt rolig kväll med märkliga samtal som bara kan inträffa när Fixfabriken är ute och slirar
Efterfestade sedan hos Alvin & Riitta där jag och hon DJ:ade och pratade intensivt om vad som hänt under sommaren. Var så himla fint och skönt att höra om vissa grejer utifrån hennes perspektiv.
På vagnen hem sov jag på en axel och dagen efter råkade jag dricka upp Annas cola
Saltholmenkollektivet ställde till med maskerad och bjöd på blod i provrör
Jag vann oväntat Stora enhörningspriset för bästa utklädnad med min bonde
Sann vinnarmånad alltså, kolla här bara (hehehe)
Avslutar denna korta månad med en biltur med Romeo & Anes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0