Intresseklubben antecknar.

Är inne i en period där jag tycker att allt verkar så roligt att hålla på med och är sugen på att börja med allt möjligt. I helgen var jag hemma i Eskilstuna och hann bland annat med att titta på Tommes Westernridninglektion. Blev jättepepp på att rida! Funderar allvarligt på att kolla upp ställen i Göteborg. Vi får se hur det blir med den saken.
 
Idag på jobbet slocknade plötsligt allt och maskinerna stannade. Visade sig att halva Majorna saknade ström. Så vi strosade omkring en stund för att sedan placeras i matsalen. Under de 45 minuter det varade passade jag på att hänga med Martin, har inte pratat ordentligt med honom på evigheter. Han pratade om sitt stora golfintresse, visade bilder på sin drömbana och lite så. Och då blev jag jättesugen på att golfa?!
 
Så att ja, ytterst mottaglig för nya intressen tycks det.
När det gäller just Martin skulle han nog kunna få mig intresserad av precis vadsomhelst närsomhelst. Så excentrisk och nördig! Jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0