Jåbbe.

VARNING FÖR OINTRESSANT DRAVEL
För ett par månader sedan hade jag ställt in och börjat köra en post. Efter ett par kontroller upptäckte jag att maskinens bakre borr hoppade över ett specifikt nitpar. Varje gång. Reparatör tillkallades och efter ett antal genomkörningar konstaterades att det var verktyget som inte var kompatibelt med maskinen. Så det var bara att flytta den posten och börja om från början.
Så för några veckor sedan skulle jag köra en post som jag vanligen inte gör. Martin & jag funderade över om det var den som inte fungerade månne, men den gången gick det bra. För ett par veckor sedan däremot gick jag till Martin och meddelade att jag nu visste vilken det var... Återingen bara att börja om.
Och. så. idag. 

HUR ÄR DET MÖJLIGT?! 
BÖR nu ha lärt mig min läxa. DOCK så ska nu problemet vara åtgärdat... En spännande morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0