Avsaknad av arbetsuppehåll.

Har varit sjukis och hemma de tre dagar som hunnit passera av denna vecka. Då jag inte varit sådär riktigt jobbigt sjuk var det himla skönt till en början, men sovmorgon, frukost i lugn och ro och tid till serier & böcker. Men nu.är.det.nog. Jag blev så fruktansvärt rastlös redan under dagen igår och det har bara fortsatt och slutligen eskalerat. Det, bokstavligt talat, kryper i benen och jag bara räknar timmarna tills jag får äta nästa gång eller funderar ut en outfit till när jag äntligen får komma ut igen. Och imorgon ska det äntligen ske! Hurra!
Dock är jag lite rastlös i allmänhet också efter resan. Förhoppningsvis blir det bättre av storfest på lördag följt av Eskilstunavecka och en händelserik vår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0