Liten hälsning till lillpullan.

På fredag har halva tiden gått här nere! Det har länge känts som att vi varit här en evighet men nu känner jag hur tiden börjar sätta en otäck fart. Jag känner inte alls någon vidare Sverige-längtan. I synnerhet inte när jag hör om 21 minusgrader och fortsatt snökaos. Trivs så utomordentligt bra och kan brista ut i höga spontanskratt åt nästan vadsomhelst för att jag är så glad. Enda haken är förstås att alla finisar inte är med. Har särskilt tänkt på hur gärna jag vill ha dig, Anna, med mig här. Vill att också du ska dansa på svettiga klubbar, dregla över nötostar på matmarknad, dricka billigaste drinkarna, spana på heta män och åka r&b-taxi för att köpa feta sneakers med mig.
 

Kommentarer
Postat av: ÄNNE

åhåhå jag drömde att jag åkte till dig inatt. buhuhu.

jag går runt och fantiserar om hur kult det vore om du fick sommarjobb på assa.. hur vi flummar runt i korridoren och bah är härliga. och jag fantiserar om en bild jag vill ta på oss i vårt badkar, hehehhe det lät la lite snuskigt MEN det är inte tanken.

saknar och älskar dig!

Svar: mnååååh!
Åh sådana underbara fantasier! Vill VERKLIGEN att de ska bli sanna. Hahaha, bäst! men jag gillar snusk vettu ;))))

Snart ses vi baby, älskar dig!
Linn Rosenborg

2013-02-21 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0