I fell in love last night - and I was dancing the whole way home.

Igår efter jobbet gick vi en skoaffärsrunda längs Main Road. Hittade lite småintressanta ting men mitt hjärta finns kvar hos de jag såg inne i stan häromdagen. Anywayz, det är icke poängen med detta inlägg. För när vi var klara med skorundan gick vi till Mango Ginger och käkade - HIMMELSKT GOTT!!! Wrap med massa smaskensfyllning och chips gjorda på sötpotatis och rödbetor. Vi funderade då på att åka in till stan för att handla skor men beslutade oss mer och mer för att vänta med det och bara göra INGENTING, dvs. äta choklad, läsa och sova resten av kvällen. Efter dusch och lite vila skulle vi lite senare ut för att handla ingredienser till middag. ILRIG-gänget skulle ut och käka men vi avböjde. Så kommer vi runt hörnet och får syn på en Sushirestaurang. Och vips så sitter vi där inne, redo att beställa - mat och vin! Jag åt dock inte sushi utan grönsakswok med cashewnötter och nudlar. Så jag ringer Anna och berättar att vi hamnade på restaurang iallafall. Det visar sig att de står precis utanför och pratar med en kollega från ILRIG som vill ha med dem på "något väldigt speciellt" inne i stan. Och vips så klubbar vi på Long Street och det är så sjukt nice och roligt och alla, alla, alla är så fantastiskt snygga (så som den här staden fungerar överlag - nackvändarstad som Kim kallar det) FY VAD ROLIGT DET VAAAR!! Och FY VAD JAG ÄR TRÖTT NU!! Men gud så värd trötthet. Har tyvärr inga bilder från klubben men ni får iallafall en snodd bild av Cape Town at night så att detta inlägg inte blir alltför trist. PUSS!
(Klicka på bild för källa)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0