Tema 4 - potentiell bomb.

När vi var nästan hemma fick vi plötsligt syn på en väska uppepå en sten. Ingen människa syntes till och vi började fundera på vad som försiggick. Folk glömmer givetvis saker, men det kändes som en märklig sak att glömma mitt i skogen sådär. Vi diskuterade huruvida vi skulle lämna den där eller undersöka saken närmre. Oroliga för att det skulle ligga en bomb i väskan kom vi ändå fram till att vi skulle försöka skapa klarhet. Såhär såg det ut:
Det visade sig vara en filmkamera (!) Jag & pappsen bestämde oss för att gå tillbaka till kalasområdet eftersom polisen fanns på plats. Den sträckan var bra mycket längre än jag tänkte mig och jag var stressad på grund av att nedstängningen närmade sig. Men det var ingen fara och vi kunde lämna in väskan och jag fick skriva upp mig som upphittare. Så snart ramlar väl miljonerna in!

Kommentarer
Postat av: änne

det var SÅ läskigt.

2012-05-25 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0