Livet är människans bästa tid.

I lördags hade jag en fantastisk dag som bjöd på mycket av livets goda!
Inledde med en löprunda vid Svarte Mosse. Vädret var då inte så gött men det var riktigt skönt ändå.
När vi sedan gick och handlade hade solen tittat fram och det blev riktigt varmt. Vi firade såklart med glass och jordgubbar!
Lili var och besökte Nicolas så vi hängde med dem och pratade språk och så'nt.
Och så poserade vi och var snygga såklart.
Och lyxgroggade!
Sedan gjorde Anna om sin jeansjacka till väst och jag fick nya benvärmare, winwin!
Sedan var vi snygga igen.
Efter en snabbinvasion av lägenheten fick vi plötsligt bråttom men tajmade vagnen perfekt och blev så nöjda att jag fotograferade tavlan.
Sällskapade med Simon på vägen.
Utanför Jazzhuset blev det lite bortfall på grund av lång kö. Men jag och Anna bestämde oss för att härda ut. Först förföljde vi dock en tjej från Valborg och pratade en bra stund med henne. Väl inne träffade vi Stefan & Linnea och var såhär fina!
På väg ut stod vi och Grotesco-refererade, som alltid, vilket resulterade i ett Erik här kom fram. Det slutade med att vi spenderade de kommande timmarna tillsammans spatserande i Göteborg. Erik fick sin mobiltelefon stulen och jag var antagligen nära att förlora ett kortetui. Men han höll humöret uppe och plötsligt började solen gå upp.
För övrigt gör min mobilkamerablixt folks blickar väldigt charmiga.

Vi fick även med oss dessa glada godingar som väntade på en buss. De ville egentligen bara veta vägen till ett kafé men det blev att också de hängde på nästan hela morgonen. Vi tror att de upplevde det hela med viss skräckblandad förtjusning.
När vi väl kom hem var det ofattbart ljust och det kändes som en sommargryning.
På väg uppför trappan, still going strong!
Tillsist somnade jag som en sten i min underbara säng efter vår underbara kväll/natt/morgon!

Kommentarer
Postat av: änne

hahahhaa jag råler när jag tänker tillbaka på lördagen!!!!!

2012-05-15 @ 01:11:40
Postat av: moa

ååååh fyfan vad mysigt!!!

2012-05-15 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0