#Vegan.

Igår gjorde jag & Anna turkiska linstoppar efter Firats recept! Vi har gått och fantiserat om dem sedan Vänsterpartiets julbord förra året och nu tog vi oss äntligen i kragen. Det tog väldigt lång tid men det berodde antagligen till stor del på att vi var ovana. Och det fick det vara värt för de blev så lyckade så!
Här ligger den färdiga smeten på kylning för att kunna formas
Såhär!
Till åt vi ugnsrostad potatis med timjan, vitlökssmör och brunsås. DET VAR HIMMELSKT
Vi åt middag 23.30 efter en hel dag av enbart Kärleksmums, hehe. Det fina med det var att när jag sedan la mig befann jag mig fortfarande i matkoma (efter 1½ timme!) så det var riktigt gött att sova. Då såg det förresten ut såhär utanför mitt fönster:
OCH SÅ VAR DET MED DET

Kommentarer
Postat av: änne

fy farao så goda de blev. måste göra fler!!!!

2012-06-12 @ 12:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0