Vardagslyx.

Idag var Sonny (Annas pappa) & Åsa i gebege så vi blev minsann bjudna på lunch i Majorna! Det blev inget mindre än vegetarisk buffé på Kafé Hängmattan. Smarrigt & fräscht till bra pris i mysig miljö = fem av fem toasters
Detta är min första tallrik som består av de kalla delarna. Därefter förtärde jag deras falafel tillsammans med en klick potatismos och någon varm röra jag inte riktigt vet vad den bestod av men som var himmelsk.
När de andra styrt hjulen åter upp mot Strängnäs satt Anna & jag kvar en stund och käkade kakor och läste kurslitteratur respektive musiktidningar som fanns att låna.
SCHYSST

Kommentarer
Postat av: ANNA

mmmm skulle inte banga det nuue

2012-06-12 @ 12:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0