Sukho Thai.

I tisdags var jag, Anna, Ida, Ida & Nicolas på thairestaurang och käkade! Jag hade råkat glömma att äta så det var alltså det första jag förtärde på hela dagen (ca 18.30). Detta bidrog förstås till att jag njöt som en jävla jävel. Men maten hade klarat sig utmärkt även utan min gränslösa hunger. SÅ JÄVLA GOTT.
Min & Annas förrätt, vårrullar med sötsur sås
Idas PRE-DINNER SNACK, friterade cashewnötter - gott!

Här är min huvudrätt, tofu (som var så sjukt god) grönsaker, jordnötter och kokosmjölkcurrysås med ris och nudlar. Beställde nudlar för en tjuga extra men fick in ris också vilket var något nytt. Som ni förstår blev jag mätt tillslut efter att ha förtärt vad som kan vara den godaste thaimat jag ätit.
Kvällens outfitta ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0