Särjär.

Sommaren 2011 hade jag en massa tid över som på sätt och vis inte kunde spenderas i det offentliga. Låter väl rätt dramatiskt men är inte så farligt, så ni kan vara lugna mina små ludenben. ANYWAYS! Då skulle jag ta hem någon serie att fördriva tid med, det blev DESPERATE HOUSEWIVES?? Kändes som ett så jävla konstigt och random val. MEN jag har tyckt om den!!! Sent igår kväll skulle jag åter välja en serie att börja titta på. Det blev SEX AND THE CITY?? Fattar inte, av alla serier som finns så väljer jag en massa sådant? MEN den har sina goda sidor och även om den också har fuckade sidor så tycker jag om den också!!! Låg för övrigt och kollade till 04.20 så har sett säsong 1 nu, hähä. Jobbigt är att jag får sjuka sexcravings av serien, NO ONE TO FUCK *gråter*

Kommentarer
Postat av: angelica

satc är bäst!!!!!!!!!!

2012-06-11 @ 15:50:48
Postat av: änne

GIRLPOWER!!!!!!!! men bara om du är snygg, framgångsrik, har massa vänner, pengar och sex :PPppP närå jag vente kan ej uttala mig måste SE MER AV SERIEN ok.

2012-06-12 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0