I just wanna celebrate.

Tisdag denna vecka var en av de mest genomgående fantastiska dagarna någonsin!
Till att börja med signerade jag & Anna ett förstahandskontrakt på en fyra!!! VI FLYTTAR TILL EN EGEN LÄGENHET OM MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER!!!
Och strax efter att det var klart så fick jag detta mejl, JAG KOM IN PÅ UTBILDNINGEN JAG SÖKT!!!
Och som om inte det var nog, på kvällen bjöd Magnus på gomiddag och vi råkade stanna till tre på natten och fakka ur av glädje.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, älskar matbilder... speciellt mina...
Spikmatta minsann! Underbart skönt minsann


Kommentarer
Postat av: ÄNNE

bra jävla tisdag! BÄST JÄVLA TISDAG

2012-06-12 @ 12:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0