Det är så det är när jag drömmer.

I onsdags skulle vi på P3 Live Session här på Hisingen! Vi började med ett par glas rött här hemma

Såhär fint var Radiohuset och närområdet:



Annas bild

Huvudakt var Joel Alme med band och förutom han så spelade även Magnus Ekelund, delvis i sällskap av Kristian Anttila. De båda var himla bra! Joel hade jag hört men inte så mycket, Magnus hade jag inte hört alls. Så det var schysst. Dock svårt att få bra bilder så kolla (och lyssna för den delen) här istället. 

Under i princip hela spelningen så satt Martin Elisson precis bakom oss! Efteråt försvann det gänget illa kvickt och vi förbarmade oss över att vi inte fick någon bild med honom. Så när vi är på väg till toaletterna kommer han gåendes ensam i korridoren! Vi tittade stressat, smått panikartat på varandra - vad göra? Vi måste, vi måste! DET VAR ÖDET

Både Martin & fotografen pratade under tiden och jag försökte svara utan att prata på bilden, så det blev mest bara mummel. Men vad gör det om hundra år?? VI HAR SKAKAT MARTINS VARMA HAND!! Hehehehehi.
Här finns Annas underbara inlägg om händelsen.
När vi kom hem åt vi pasta och drack lite mer vin och fantiserade länge om hur vi ska inreda vår lägenhet.

Precis så ska en lill-lördag spenderas gott folk!


Kommentarer
Postat av: Joakim

fan har ni gjort med pastan?!?!

Svar: vadååå, kokat i lite grädde och haft keche på?? men hallå, kommentera det andra då!
Linn Rosenborg

2012-06-17 @ 12:32:07
Postat av: ANNA

sannerligen uuuuunderbart.

2012-06-17 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0