Nyårsafton och nyårsdagen.

Nyårsafton inleddes hemma hos oss och vi introducerades för en drös spännande människor.
Strax före tolv började vi förflytta oss till Simon & Simon i huset bredvid. Jag, Annelie, Ida & Anna fick
såklart jättebråttom och sprang upp till nionde våningen...
På tolvslaget avslöjade Lisa som utlovat den stora hemligheten. "Sara är gravid!!!" och jag började
böla och smittade av det på Lisa. Så stod vi och bölade in det nya året en stund.
Det var en trevlig nyårsafton med hångelhörnor med allt och alla i hela lägenheten (som vi mest iakttog
med viss förundran) beundran av de fina lapparna och planscherna på Simonarnas toalett, två smygande
kissekatter, raketspan från fönstret (utsikt över staden) osv. På slutet var jag väldigt seg och låg mest
i en soffa och chitchattade med några godingar. Avslutade hemma med rester och en påse chips.
Nyårsdagen bestod av filmtittande och falafel i soffan. Senare på eftermiddagen lagade vi pannkakor.
Idag ska jag åka till Eskilstuna. Kommer tillbaka 15/1 och har då hunnit med kongress i Uppsala 5-8
och sista tentan i Västerås 9/1. I övrigt är jag fullt tillgänglig för er som vill njuta av mitt underbara
sällskap.

Kommentarer
Postat av: änne

yay!

2012-01-05 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0