Kongress 2012 - Dag fyra.

Inledde den sista kongressdagen med att ta fula bilder på mitt übertrötta jag i väntan på Maria
Såhär ser Uppsala konsert & kongress ut utifrån förresten
Under sista debatten fick jag lov att promenera runt i byggnaden och dricka cola för att inte somna i
direktsänd riks-tv. Passade då på att som vanligt fotografera Uppsala lite.
Avtackning av den avgående partistyrelsen och andra, delvis via videolänk
Efter att Jonas hållt sitt bejublade installations/linjetal så var det äntligen dags för Internationalen!
Detta klipp är egentligen hemskt dåligt inte bara kvalitetsmässigt utan också för att den enda som riktigt
hörs är jag själv och det låter fruktansvärt. Men i övrigt är det ju så vackert att det bara inte kan
undanhållas!
Och så var det med det! Stort tack till alla inblandade, det var fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: änne

fa'an vad fint!

2012-01-21 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0