Jag skulle vilja stanna prata. Men allt kommer tillbaks.

I fredags invaderades lägenheten av fransmän. Det kalasades friskt och jag hade det förträffligt.
Sedan tog allt en tvärvändning och kvällen/natten avslutades på sjukaste vis.
Igår kväll var jag och Ida på filmfestivalen och såg fina fina The Hut In The Woods. På Handels toalett
satt det här klistermärket. Tänkte på Anna och mms:ade henne.
Efteråt, medan Ida mötte upp med granngänget på en bar, så valde jag att åka hem. Det innebar min
första ensamma hemmakväll sedan flytten och var hur skönt som helst.

Kommentarer
Postat av: änne

meeen jag fick aldrig det mms:et :(( min mobil bah fuckar hela tin'.

2012-01-30 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0