Sjukt intressant.

Har haft raden "Natt över judaland, natt över Sion. Borta i österland slocknar Orion" hela kvällen bara för Andreas pekade ut Orion när vi slängde sopor (sjukt mycket sopor!!!) Han pekade för övrigt också ut Mars och vad han trodde var Saturnus som tydligen syns just nu, coolt! (älskar ordet coolt)
Har spenderat många många timmar i sängen och framför datorn eller både och samtidigt de senaste dagarna, men igår och idag har jag fått lite vettigt gjort iallafall. Förutom skola och sopslängande då så tvättade jag & Nicolas igår vilket var helt fantastisk då all tvätt var torr när vi var klara vilket aldrig hänt tidigare!!! (Förlåt Anna, glömde titta om du hade något) och idag har jag simmat två kilometer. Det var så jäkla gött i början för jag var heeeeelt ensam i bassängen vilket kändes lite småjobbigt för det kändes som att livvakterna stirrade på mig hela tiden och som att det var något på gång, men som sagt gött!!! Passade på att simma massa ryggsim mitt i bassängen, hehe. Fett jobbigt men kult. Sen kom det, som det ALLTID??? gör en galning som simmade sjukt fort och skvätte som fan. Så blir det alltid till slut. Män som simmar jättefort skrämmer mig. Det var allt för mig, cha cha!
Ps. Betalade räkningar idag också, 1500 spänn, AZUUUUUUMMMMm.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha TYPISKT MÄN

2012-02-29 @ 10:51:28
Postat av: änne

de där supersimmande männen alltso... det är ju så att man blir mörkrädd.

2012-03-07 @ 15:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0