Ode.

Anna är i Eskilstuna sedan några dagar tillbaka och kommer hem först på torsdag. Och jag vet att jag nyss var borta lika länge, men nu tycker jag att det börjar vara dags för dig att kliva in genom dörren. Jag har saknat dig hela tiden men idag saknade jag dig lite extra. För vi såg en film i skolan om Östersjön och torskfisket och hela min kropp mådde illa och jag ville bara gråta. Nu väntar jag på att du ska komma hem så vi kan vara förbannade, ledsna, uppgivna och ändå redo för kamp tillsammans. Det gör vi så bra.

Kommentarer
Postat av: ÄNNE

Åh vad fin du e!!!!!!!!! Du är världsbäst och jag älskar och uppskattar som fan att vi är kombos. Snart kommer jag hem och då kan vi hata allt tillsammans baby<3

2012-02-28 @ 01:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0