Lucka 3 - En bild på din bästa vän.

Jag får lov att säga att jag har några stycken, vilket jag får betrakta som himla trevligt. Lite beroende på hur jag ser det så att säga.
Lisa är den jag känt längst och vi kan varandra utan och innan. Oavsett hur lång tid det går mellan att vi ses så är allt alltid som vanligt - på gott! 
Anna är den jag spenderar allra mest tid med - förutom när hon jobbar och jag är i skolan så är vi nästan jämt tillsammans. Världens bästa kombo och en av de människor jag känner mig allra mest bekväm med.
Kawa träffar jag inte alls ofta och vi pratar inte särskilt ofta heller. Men de allra jobbigaste sakerna i livet som jag inte luftar med någon annan berättar jag för honom. Han behöver då inte göra särskilt mycket mer än att finnas där och lyssna. Vilket han också gör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är pullan! :') DU e bästa kombon. ps. (har börjat skriva det hela tidn nu för nu får det fan vara nog på obs) SÅ FIN BILD PÅ DIG OCH KÄÄÄÖÖWÄÖ

Svar: LOVE YA! <3 göttttt, ps e grejen tjejen ;P TIGETAG, e fan rätt NÖJD själv så att säga >___< (den där gubben ser junte ens nöjd ut, FAIL)
Linn Rosenborg

2013-01-13 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0