Lucka 1 - Berätta om dig själv.

Mitt namn är Linn Laura Tammi Rosenborg och jag är tjugo år ung. Jag har en förmåga att få för mig att jag i själva verket är gammal och borde ha upplevt ungefär allt som går att uppleva redan. Så det är ganska skönt när det slår mig att så faktiskt icke är fallet.
Just nu studerar jag på Färnebo Folkhögskolas filial i Göteborg - en reportagekurs om Sydafrika som inkluderar en resa dit om mindre än två månader! Det är vansinnigt roligt, intressant, givande och så vidare. Dessutom är min klass världens bästa så jag trivs oändligt bra.
I övrigt huserar jag ute i Biskopsgården med min kombo Anna. Vi lever ett lugnt och behagligt liv med goda middagar framför bra serier, träning, veckoslutsäventyr och så. 
Detta inlägg vill jag mest bara få överstökat då jag tycker det är så svårt, om än roligt. Så jag gör helt enklet så att jag slutar här. Slut!

Kommentarer
Postat av: änne

sexy tjej

Svar: Kåtsug i blick
Linn Rosenborg

2013-01-13 @ 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0