Linn listar lite.

Det gör mig glad: Att april bjuder på massvis av besök, både av mig och andra. Närmast väntar Angelica och Joakims Göteborgsvisit på fredag!
Det gör mig ledsen: Avstånd till mina fina.
När jag inte jobbar brukar jag: För tillfället jobbar jag inte över huvud taget. Hittills i mitt liv så har jag nästan enbart jobbat på somrarna och när jag då inte jobbat så har jag spenderat tiden med riktiga sommarsysslor som Finlandsresor, strandhäng, picknick, cyklande och sådant.
Ett fint minne som jag har är: Lyckligtvis finns det en del att välja på. På sistone har jag tänkt en del på resan med Ung Vänster. Hela den är ett fint minne som startar 12/5-2009 när Kawa och jag hälsar på varandra. Sedan dess har en hel del hänt och jag glömmer aldrig när jag livrädd klättrade upp för en busskur med en banderoll eller när jag lika livrädd tog min första debatt inför ca 1000 människor och Gustav Fridolin berömde mig.
Jag blir riktigt arg av: Inskränktheten och de vidriga tankegångarna som finns hos somliga i det här politiska klimatet.
Vanligaste missuppfattningen om mig är: Att jag är min brors flickvän.
Det är den bästa resan jag varit på: De resor jag hunnit med i mitt liv har så otroligt olika typer av charm att jag omöjligen kan välja. Finland, Norge, Belgien, Spanien, Kanarieöarna, Gambia, Sverige, alla har de varit bra på sitt egna lilla vis.
En bra restaurang i Stockholm är: Mina restaurangbesök i huvudstaden är begränsade och jag har nog inte besökt någon restaurang fler än två gånger. Men jag gillar Seyhmus vegetariska lunchbuffé på söder.
Jag njuter som mest av: När det plötsligt slår mig att mitt liv ändå har sina goda stunder, även om det lätt glöms bort ibland. Då småler jag för mig själv och känner mig tillfreds.
Detta hör jag precis i skrivande stund: Gaffas vårspellista som just nu bjuder på "The boys are back in town" med Thin Lizzy.
Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: Att jag inte skulle vilja ändra så mycket.
Det allra bästa med mig är: Att jag ställer upp för mina fina.
Det ser jag fram emot: Passande att avsluta där jag började: helgen och Angelica och Joakims besök!
Det gör mig glad: Att april bjuder på massvis av besök, både av mig och andra. Närmast väntar Angelica och Joakims Göteborgsvisit på fredag!
Det gör mig ledsen: Avstånd till mina fina.
När jag inte jobbar brukar jag: För tillfället jobbar jag inte över huvud taget. Hittills i mitt liv så har jag nästan enbart jobbat på somrarna och när jag då inte jobbat så har jag spenderat tiden med riktiga sommarsysslor som Finlandsresor, strandhäng, picknick, cyklande och sådant.
Ett fint minne som jag har är: Lyckligtvis finns det en del att välja på. På sistone har jag tänkt en del på resan med Ung Vänster. Hela den är ett fint minne som startar 12/5-2009 när Kawa och jag hälsar på varandra. Sedan dess har en hel del hänt och jag glömmer aldrig när jag livrädd klättrade upp för en busskur med en banderoll eller när jag lika livrädd tog min första debatt inför ca 1000 människor och Gustav Fridolin berömde mig.
Jag blir riktigt arg av: Inskränktheten och de vidriga tankegångarna som finns hos somliga i det här politiska klimatet.
Vanligaste missuppfattningen om mig är: Att jag är min brors flickvän.
Det är den bästa resan jag varit på: De resor jag hunnit med i mitt liv har så otroligt olika typer av charm att jag omöjligen kan välja. Finland, Norge, Belgien, Spanien, Kanarieöarna, Gambia, Sverige, alla har de varit bra på sitt egna lilla vis.
En bra restaurang i Stockholm är: Mina restaurangbesök i huvudstaden är begränsade och jag har nog inte besökt någon restaurang fler än två gånger. Men jag gillar Seyhmus vegetariska lunchbuffé på söder.
Jag njuter som mest av: När det plötsligt slår mig att mitt liv ändå har sina goda stunder, även om det lätt glöms bort ibland. Då småler jag för mig själv och känner mig tillfreds.
Detta hör jag precis i skrivande stund: Gaffas vårspellista som just nu bjuder på "The boys are back in town" med Thin Lizzy.
Om jag fick ändra en grej med mig själv vore det: Att jag inte skulle vilja ändra så mycket.
Det allra bästa med mig är: Att jag ställer upp för mina fina.
Det ser jag fram emot: Passande att avsluta där jag började: helgen och Angelica och Joakims besök!

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha fin bild längst ner!!! kommer bli grejtt, puss!

2012-04-10 @ 14:13:55
Postat av: änne

Seyhmus e en go kille minsann! ps kul med lista! mer sånt :)))

2012-04-16 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0