Helgen v. 39, pt 4.

Igår söndag lyckades jag åter som av ett mirakel undvika försovning. Behövde gå upp tidigt även denna dag så det blev ingen lysande kombo där heller. Åkte iväg till Katrineholm för nomineringskonferens med (V) Södermanland. Lyssnade till en intressant utfrågning (även om själva frågorna kunde varit vassare och utfrågarna mer spännande) Lyckades också hamna i massmedia än en gång då jag intervjuades av P1 som gör en dokumentär om riksdagsledamöter mm, hehe. Lunchade med Ulla Andersson och Tony, lite annorlunda (än vad jag är van vid iallafall) grönsaker med curry, gott! När jag kom hem däckade jag, inte helt oväntat, på soffan omedelbums trots att klockan knappt fått av sig blöjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0