Helgen v. 39, pt 2.

I fredags var det biståndsutskott kl. 10.00. Jag skulle därför åka buss från Västerås 07.00, alternativt 08.00. Vaknade med ett ryck hos Sarah och mitt hjärta stod still när jag tog upp klockan. 08.16 visade den. Hetsklädde mig och smygvinglade ut i Västeråsmorgonen och ilade bort till stationen. Tack och lov gick det tåg 08.35, mindre soft att punga ut med 75 oplanerade pix, men det räddade mig från en väldigt pinsam situation.
På eftermiddagen käkade vi mat från Ming hemma hos Leila och Kjell för att fira Leilas födelsedag. Gäster var förutom jag och mamma också härliga Monica. På kvällningen tog vi brudar en tur till Tveta & Västermo innan jag mötte upp med några brudar på Kaka för att fira Emma som blev hela 19 år dagen efter. Hörde ca 17 olika remixer av Crazy train och tittade lite på det fina minidiscot som pågick därinne innan vi vandrade hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0