Prutt bajs kuk gnäll i-land helvete.

Vilken härlig start på veckan jag har fått. Vaknade 08.50 av att Sarah sms:ar. Vi börjar 10.15 och inte 13.15. Jag kastar mig upp, kastar på mig kläder, hetsborstar tänderna, springer till cykeln, hinner precis med 09.15-bussen och sätter mig flåsandes med sönderfrusna händer eftersom jag inte hann få med mig vantar.
Väl framme visar det sig att det var visst 13.15 iallafall! VAD KUL DÅ. Var bajstrött och kände mig bajsful.
Blev på lite bättre humör när jag & Sarah lunchade på Vivaldi.
Genomled sedan ca 3,5 h seminarium + föreläsning. EN HÄRLIG START PÅ VECKAN.
Är åtminstone nöjd nu för jag är klar med uppgiften till morgondagens seminarium. SOM BÖRJAR 10.15

Kommentarer
Postat av: 'änne

hahahaaaaaahahah :(((( det var kul att läsa men jag lider med dig baby!

2011-11-28 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0