Dags att fara snart igen va.

Har ätit awesome middag idag som bland annat bestod av brysselkål som jag varit sugen på en längre tid. Tidigare ikväll var det gruppmöte i Stadshuset vilket förutom diskussion och trevlig samvaro med kollegorna också innebar varm choklad förstås!

Och nu är den förbannade historia-uppsatsen klar vilket är fantastiskt. Dock så känns det som vanligt långt från instruktionen och rörigt och bajs : )))))))

Nu är jag trött i huvudet och magen och ögonen och nacken och allt du nånsin kan tänka dig och lägenheten ser ut som skit och jag glömmer bort en massa saker jag har att göra.

Och sen att detta blev ytterligare ett jävla skräpinlägg att lägga till handlingarna var väl inte något som överraskade någon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0