I can't do anything.

Igår inleddes firandet av studenten. Cp ok. Det var en jätterolig kväll som inleddes med mat hos Änne med fina. Sedan svinga loss på Harrys. 92 är ju en fin årgång. Oturligt nog fick jag panikdödsmagknip runt halv tolv. Klarade inte av att vänta för att se om det skulle gå över så jag vankade hemåt. Blev lite ledsen att det gick över så fort, missförstå mig rätt. Det var så himla kul på Harrys. Men jag kunde bara inte. Anyway, enough 'bout that.
Idag åkte jag, Anna, Suss, Calle och Julle till Hammarby för att hämta möbler. Råkade få med mig en 180 centimeters sängram. Den är så sjukt bred och jag blir fan vansinnig på mig själv. MEN är faktiskt aspepp på att möblera om halva lägenheten för att få plats med det tjusiga åbäket. Måste bara ha råd med en madrass först.
Lagade mat i väntan på bussen. Den blev ganska äcklig. Hade namnsdag också. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: änne

mööööbler whööööh

2011-01-17 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0