Coke.

Tycker att jag har haft en bra torsdag. Kändes som att nämnden gick rätt så fort. Det blev lunch på Beirut Seller, första gången jag åt där faktiskt. Tog fem små rätter, aubergineröra, gröna bönor i tomatsås, ostrullar, spenatpirog och tzatziki (som var tillbehör för de andra men en rätt för mig, tror jag, kan inte komma på nån annan femte rätt jag åt, orättvist!) med klyftpotatis till. Det var inte fel! Dessutom så beslutade sig Firat för att stå för mitt kalas också. Nice! Gillar verkligen vår majoritetsgrupp. Efteråt gick jag och Kerstin på stan, och henne gillar jag sannerligen!

Var sedan hos Sara i Atlején och började planera studentklänning. Pepp!!!

Sedan tränade jag mig halvdöd.
Nu sitter jag och är lite nervös, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0