Lucka 4 - Berätta om någon du beundrar.

Även här finns det flera att nämna. Men en person som jag beundrar
men tyvärr inte är så bra på att säga det till är min goda vän och kamrat
Anna Ode.

Jag skulle förstås kunna berätta om allt möjligt om Anna, men jag bör
väl fokusera på vad det är som gör att jag beundrar henne.
Anna är duktig på att stå upp för sina åsikter och värderingar i många
lägen. När jag tänker jaja, låt gå för det då så ifrågasätter eller korrigerar
Anna så att det ska bli rätt och riktigt. Det är lite svårt att förklara på
ett bra och kort sätt känner jag. Men så är det!
Anna är klok och resonerar. Hon funderar och slänger inte ur sig hetsiga
kommentarer utan att tänka sig för (När jag försöker beskriva varför
jag beundrar Anna så jämför jag med mig själv för det är vad jag utgår
ifrån)
Anna är välkomnande, öppensinnig, gästfri och givmild. Jag, och jag
är säker på många andra med mig, känner oss väldigt välkomna hos
Anna. Alla gånger.
Ett försök att förklara min beundran till Anna Ode.

Kommentarer
Postat av: moa

Tycker det var ett väldigt fint inlägg om Anna!

2011-12-04 @ 21:35:30
Postat av: änne

ÅH VAD GLAD JAG BLIR! älskar dig kamrat!!!!!

2011-12-05 @ 14:39:25
Postat av: Anonym

<3!

2011-12-05 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0