Lucka 3 - Berätta om din bästa vän.

Det finns flera personer jag skulle vilja beskriva här. Men det sägs att
gammal är äldst. Så 19 års trogen tjänst gör förstås att Lisa är den
som får äran.
Lisa är inte bara en av mina bästa vänner. Hon råkar också vara min
kusin. Därför har vi fått förmånen att hänga ihop en hel del under hela
barndomen.
Vi har ett gemensamt paradis, Lintuluoto som är platsen i Finland där
familjens stuga finns. Där har vi spenderat många veckor tillsammans.
I synnerhet om somrarna. Då har vi satt upp föreställningar för våra
familjer, lekt forntida varelser och andra konstiga lekar, cyklat hit
och dit och överallt - inte sällan med sämst-cyklar, läst tusentals sidor
med Allersromaner från 1970-talet, försökt skriva egna romaner,
och förstås en hel massa annat man hinner med på 19 år.
Jag behöver egentligen inte förklara för er att detta bara är en bråkdel
av allt som finns att berätta, men det gör jag ändå!
Bäst är hon.

Kommentarer
Postat av: Bäst är du

Hahaha, både fint och underhållande på samma sätt. Precis som du. Behöver jag ens säga att jag älskar dig?

2011-12-03 @ 01:15:18
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

HJÄRTA!

2011-12-03 @ 10:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0