Headline.

Bra:
1. Det har tillkommit massor av mumma till Peace & Love sedan jag sist kollade
2. Jag har kört Västermo-Arboga och Eskilstuna-Västermo
3. Erik såg i lördags att jag inte äger någon micro = han ger mig pengar till det som påskägg
4. Snart har jag alltså en micro
5. De extra biståndsutskotten gör min lön denna månad FET

Dåligt:
1. Det är jobbigt att skriva projektrapport, tror jag. Jag vet inte egentligen då jag inte har börjat
2. Jag har inte börjat med projektrapporten
3. Är det något jag har börjat med? Nä

Kommentarer
Postat av: tina

kolla gärna in min blogg:D

2011-04-25 @ 16:14:02
URL: http://badygirl.blogg.se/
Postat av: änne

kolla gärna in tinas blogg =)

2011-04-25 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0