Easter holiday.

Befinner mig nu i soffan på söder. Var tvungen att hämta en jacka då jag imorse var smått överoptimistisk angående vädret. Detta som en följd av gårdagen då jag för en stund trodde att jag befann mig på annan breddgrad när jag cyklade till lokalen. Massor med sol, värme och damm samt en jacka som då tedde sig alldeles för tjock. Anyway, ska snart ner till Restaurang Vildrosen och luncha med vännerna, hihihihi. Alternativa rätter står på menyn vilket lär innebära rester från gårdagen. Det som Moa & Emma tyckte var äckligt men som jag tyckte var gott! LATERRRRRR

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

Heeeej! Hade ingen aning om att du följer min blogg. Hihi. Är den inte lite tråkig, min blogg? HAHA! Känns som att jag bara skriver en massa strunt just nu. ;-)



Jag vill jättegärna ha bilden! :-) Maila den: [email protected]

Var du en av de som var med och arrangerade den kvällen? :-)

Kram kram!

2011-04-17 @ 16:20:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0