Baja Päron.

Har "möblerat" om lite i mitt köksskåp idag och därför har en del äldre plastpåsar hamnat längre fram. Tog för en stund sedan fram en systemet-påse för att sätta i sopkorgen i badrummet. I den låg ett kvitto och jag blev givetvis nyfiken, inställd på att det var Michelles påse. Såg först summan, 650 kronor. Ojoj, här har festats tänkte jag. De första varorna jag sedan läste var Castillo de Gredos White Papp 1 l och Castillo de Gredos box 3 l. Jösses, vilken bra smak de har tänkte jag.
När jag sedan läste vidare insåg jag att det var kvittot från nyårsafton 2009!
Ok, det här blev lite långt för en så liten poäng och ganska ointressant. Men varför tjata om det, vi är alla vana. Anyway, jag blev iallafall lite glad i hjärtat av kvittot.

Kommentarer
Postat av: änne

åh vad härligt

2011-04-28 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0