Vila vid denna källa.

Tänkte uppdatera lite om mitt liv i tusen inlägg på raken. Uppdatera i efterhand är sämst, jag vet. Men jag tänker ändå!!!!!
Och jag börjar ända bort i Halmstad. På fredagen gick vi ner på stan en sväng när Lisa kommit hem. Jag fann en kavaj/jacka på Myrorna. Även en finfin väst/ärmlös blus. Kult! På kvällen gick vi ner till Gustav där även Adam, Koffe och en tredje som jag inte minns namnet på (buhu) befann sig.
Glänsde lite på Guitar Hero dårå, hähä.
Klockan åtta i lördags morse vaknade jag nerbäddad i Gustavs dusch. Förflyttade mig till soffan där större delen av dagen spenderades med pissa och film.

Kommentarer
Postat av: läääjsa

oskar hette den tredje serru, saknar pissa och tacos!:D

2010-11-24 @ 17:16:58
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0