River en vacker dröm.

Min mamma läser mina tankar. Igår tog mitt toapapper slut. Men då jag skulle till landet idag tyckte jag det var onödigt att spendera pengar på nytt. Jag tänkte att jag kunde ta härifrån. Så när vi var på väg hem idag sa mamma att hon varit på Granngården och handlat massor av toapapper så jag kunde ta med mig en del hem. HÄFTIGT HEHE

För övrigt är jag dödstrött. Kunde knappt sova i natt. La mig ca 23. Somnade ca 02. Sov en kass sömn
fram till 05. Somnade om. Sov en minst lika kass sömn fram till 07. 5 timmar är väl inte överdrivet lite,
men sömnkvalitén sög, och det är inte så jävla roligt att ligga och dra sig framför teven i tre timmar
när man bara vill sova. Tack.

Anyway, to långt inlägg. Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0