Electric feel.

Mina två senaste helger har varit så fina, så fina. Förra var det som bekant valborg, det firades med alla möjliga och omöjliga i dimman. Dagen efter var det upp till kamp som gällde och Första maj blev en otrolig dag. Avslutades i Hällby där gammalt och nytt blandades. En blåval flyttade in i min mage och Anna brottades med grabbarna.
Nu i fredags firades Michelle på Papas Tapas och det var sinnesgott. Sedan for jag till Sundbyholm där ett galet glatt och fint gäng väntade. Efter att några farit hemåt blev jag, Anna, Caroline, Louise och Ida uppe till långt efter gryningen och pratade både sunt och strunt.

Nu tycks inte kroppen vara med på noterna, men jag hoppas må bättre imorgon. Har fan
inte tid att vara sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0