403.

Vet ni vad? Jag saknar faktiskt att kunna blogga ofta. Haha. I alla fall, nu äre dags. Senast var 14/1, så det är nio dagar. Har väl kanske inte hänt överdrivet mycket, men det har varit ganska sköna dagar ändå tror jag. Har hunnit med att vara lite sjuk, drömt världens läskigaste dröm där en älg jagade mig :((( kommit igång ordentligt med träningen igen, skrattat åt Angelicas hår (skadeglädje, oh ja) ätit sjukt god mat, träffat massa goa människor osv osv osv. Har också hunnit med att känna en enorm ensamhet och tristess, klump i magen och sånt där. Men nu känns det som att det kommer ljusare tider. Märker iallafall nu när jag är hemma på landet att jag blivit van att bo ensam. Känns som att det aldrig är lugn och ro här. Haha, men det är förstås väldigt skönt med lite liv och rörelse! I helgen är det tänkt att vi ska fixa en frys, något som kommer bli jävligt skönt=slippa handla stup i kvarten och slippa äta samma sak varenda dag. Senare kommer det lite bildbomb, hehe. Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0