Mina syskon.

Om man ska vara korrekt och teknisk så har jag tre halvbröder. Men enligt mig själv så har jag två bröder och en halvbror. Därför att två av dem har jag levt med hela mitt liv och att vi inte har samma pappa är aldrig något jag tänker på på det sättet. De är mina storebrorsor helt enkelt.
Erik och Tomas heter de. Är 27 och 25 år gamla, blir 28 och 26 i januari.
Erik är skriven i Västerås och arbetar för ett företag där, men är just nu placerad i Oslo.
Tomas jobbar i Eskilstuna.
Båda tycker om tatueringar och har spridit intresset till oss andra genom att ge mamma och pappa tattoos i 50-årspresent och mig i 18-årspresent.
Under uppväxten retades de mycket med mig, men vi var i princip aldrig riktigt osams. Det var mest ganska skojigt tjafs. Och det gjorde mig till en tuffing.
Öystein heter min halvbror. Vi har inte samma mamma. Han bor i Norge och jag tror det är 12-14 år sedan vi sågs sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0