Min favoritfödelsedag.

Woops, två på raken. Många, många födelsedagar har jag spenderat i Lintuluoto. Jag har räknat ut att Sverigefödelsedagarna vinner knappt men det känns som mer Finland då de tidigaste firades här och de minns jag ingenting av. Iallafall, jag älskar Lintuluoto, det är min favoritplats ohotat. Därför är jag tacksam för varje dag jag får spendera där, inklusive födelsedagarna.
Min 17-årsdag, 2009, var också fin. Då befann jag mig på Peace & Love. Natten till 26:e spelade Mando Diao, mitt på den tiden absoluta favoritband. Jag hade aldrig sett dem tidigare och var överlycklig. Avslutade gjorde Thåström och det var såklart också fantastiskt. Fick även besked av Micke J kilat vidare mitt i spelningen, men det hör inte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0