Min bästa vän.

Lisa Alexandra Tammi är namnet. Vi är till och med släkt. Hennes far och min mor råkar vara syskon. Vi har fått förmånen att rätt så ofta få träffa varandra under uppväxten.
När vi sedan blivit lite äldre och kunnat göra saker på eget bevåg så har det blivit oftare och vi har kommit varandra närmre ju fler år som gått.
Det fina med detta är att då vi känt varandra nästan hela livet, så vet vi allt om vad vi gått igenom. Därför behöver vi aldrig förklara för varandra, utan kan prata och förstå no matter.
Nu bor vi alldeles för långt ifrån varandra för att kunna ses så ofta som jag skulle vilja. Men samma faktum som gör det tråkigt, att vi är så nära, gör det också lättare att uthärda.
Det finns mycket att säga om denna fantastiska kvinna. Jag skulle kunna rabbla fina minnen i evigheter. Men det ska jag icke göra!
Jag nöjer mig med att berätta att Lisa är min bästa vän och att jag älskar henne väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrev precis mitt inlägg om dig! älskar dig<3

2010-12-08 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0