En första.

Något som känns typiskt att beskriva är sin första fylla. Jag hade kunnat tänka mig att göra det, det kan vara rätt kul ibland ändå. Men jag kan inte peka direkt på den, det är lite diffust, när ska man egentligen säga att det var? Så det får bli något annat. Det här blir mest kladd för att jag ska försöka på något annat intressant att skriva om.
Ok, min första "riktiga" bh + min första mens får det bli (?!) Kommer bli så jävla töntigt inlägg men lev med det oh bröder och systrar! Det var en dag i början av sommaren för ett antal år sedan. Jag, mamma och bror Erik var i staden för att inhandla lite sommarkläder osv. Jag skulle också få min första "riktiga" bh. Det var en svindyr från Twilfit i vitt typ spetsaktigt material. Jag skämdes som fan när expediten skulle ta mina mått. Men efteråt kände jag mig typ stolt? Minns inte riktigt.
När vi kom hem gick jag på toaletten. Fläck i trosan. Blev förskräckt och ropade på mamma.
Senare på eftermiddagen grinade jag som fan och var helt förtvivlad. Vi hade bestämt innan att vi skulle åka och bada. Jag ansåg att mitt liv inte skulle bli detsamma förrän klimakteriet. Men det löste sig och jag har fortfarande inte dött av denna ägglossningsprocedur.
Bh'n är fortfarande den finaste jag haft.

Konstigt inlägg. Fast egentligen inte!

Kommentarer
Postat av: LISA

BÄSTA INLÄGGET JAG NÅGONSIN LÄST, JAG TALAR DIREKT FRÅN HJÄRTAT!



PÖÖSI

2010-12-27 @ 17:46:15
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0