Det är inte allom givet.

Var riktigt nice kväll hos Kjelle igår. Körde Sing Star ett bra, har nog aldrig hört vackrare röster än våra! (fast Gustaf bangade, ajaj) Kommer finfin film på det så småningom. Jag och Emma såg slutet av fotbollen också, för Robban låg och kollade. Fyfan vad vi skrek när Zlatan fick in den! hah.
När vi tappat rösterna kollade vi Lejonkungen 3 och sen Hannah Montana fast när den sattes på åkte jag hem, hah. Var så.jävla.trött. La mig direkt, orkade knappt hålla i mobilen. Somnade, vaknade med ett ryck efter nån kvart, somnade igen, sov.

Idag åkte jag och pappa till Expert med min kamera. Så fint att garantin gick ut för mindre än 1½ månad sen=ca 600 för undersökning och sen får vi se vad reparation kostar. Mums.
Handlade därefter på Coop och avslutade med en fika. När vi kom hem såg vi Finland banka skiten ur Tre Kronor. We like, he-he-he. Snart blire finfint käk och sen tänkte jag ha en s.k. Ta-hand-om-mig-självkväll. Later!

Kommentarer
Postat av: KJELLE

hahaha måste få se filmen sen :D <3

din söta hjälm ligger hos mig 8)

2009-09-06 @ 20:09:11
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: moa

jag.hatar.sverge. Blir nog finska för nybörjare ändå.

2009-09-06 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0