Section.

Åh jestanemej (eller hur äre de säger?) vad jag är seeg. Inte pepp på skoldagen! Börjar 08.50, typ sämsta möjliga tiden att börja. Tio över åtta är liite för sen, och med halv åtta blir vi tidiga istället. Förra året började vi 08.50 på torsdagar, men då vare klassråd så det funkade, men nu har vi engelska=DON'T BE LATE. Aja, vet inte varför jag berättar detta för er. Egentligen är det inte särskilt farligt, det är ju inte så att vi måste vänta i typ två timmar. Men eftersom jag hade glömt borta detta faktum och inställt mig på att börja om tio minuter (för tio minuter sen då) så varte deppigt värre. Närå, men vafan, sluta babbla mer strunt än vanligt. Vart vill jag komma med inlägget? Ingen aning. Sitter i A19 med Emma och Moa. Fast de är på en annan rad eftersom 80 % av datorerna cepar.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0