Piece of cake.

Ojoj vad varmt det plötsligt blev. Har nyss varit ute på en vända med pappa och hundarna. Blev hemma från skolan idag, mådde kasst imorse. Men nu äre mycket bättre. Hade tänkt hinna med en massa plugg, men så hare förstås inte blivit. Men än är kvällen ung! Det jag har gjort är bland annat att hjälpa pappa att köra in lite ved och tillsammans med samma man varit på Ica och införskaffat diverse goda grejer till imorgon kväll.
Måste även ta tag i mitt hår, blir värre och värre. Har världens största tova som ska redas ut. Nästa vecka får det bli klippning. Då försvinner förhoppningsvis ganska mycket av det orangea. En faslig historia det där. I alla fall, nu är jag hungrig som en varg så det blir till att käka lite innan jag gör något annat.

Kommentarer
Postat av: malin

vill du hitta på något i helgen STEFFE? <3

2009-09-24 @ 17:08:58
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0