Pass this on.

Knäpp dag. Inleddes med oerhört oeffektiv mattelektion. Sen hade vi Etik- och livsfrågor i ca 30 minuter bara eftersom Nina var tvungen att gå. Diskuterade vad som är allra viktigast i livet. Sen käkade vi och sen var det skolfoto. Rann av stolen typ. Trodde, ehm, att vi inte hade mediekommunikation, sen kom våra kära klasskamrater och meddelade glatt att vi fått skolk. Japp, det får man räkna med sa vi. Sedan kollade jag och Louise internteven och såg att Samhällskunskapen var inställd. Hoppade och skrek rakt ut, jodåsåatt, blev ganska glada. Försökte snacka oss bort från idrotten, gick inte, men fick börja direkt, vilket innebar att vi kunde sluta 13.40 istället för att börja 13.45. Och från början 16.20. Klagar inte! Mötte upp Kawa. Vi for till Willys och införskaffade finfint käk. Sen kollade vi Monsters vs. Aliens, hah, riktigt nice fan. Var oerhört nära att somna några gånger i mitten av filmen, men efter ett par ceperyck kunde jag hålla mig vaken utan större problem.
Det var allt jag hade att säga.

Saknar apelsin/ananas-juice. Drack ju jämt det i mina yngre dar. Har inte tänkt på det på länge men häromdagen slog det mig. Klassiskt ju! och framför allt, för jävla gott alltså. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0