Kawka kawla.

Ack ack vilken dag. Började med att ha foto. Gick fint. Sen på lunchen åkte jag och Kawa till Max och käkade, så tjocka </3 satt och var förbannade på klassrådet. Kerstin erbjöd sig att bjuda in ett par stycken för att prata om ind. valen. Vi föreslog Jan Björklund, men det verkar inte bli aktuellt. På engelskan skrev jag på uppsatsen, förlåt, ritade. Och naturkunskapen var i vanlig ordning skrattfylld. Fick sluta en kvart tidigare. Skulle gå till Hemköp och införskaffa naturgodis. Upptäckte att hyllorna var fullständigt tomma. Skrek rakt ut, stirrade med öppen mun på en som jobbade där. Hon såg fundersamt på mig. Jag pekade på hyllorna och gjorde undrande gester med armar/axlar. Hon tittade förbryllat på mig och undrade vad jag ville. Jag frågade förskräckt var naturgodiset var. Hon visste inte. Vi gick till Ica. Jag kände mig smart.

Fick sen åka en gammal gammal stadsbuss hem som var kokhet. Och varje.jävla.gång vi stannade och dörrarna öppnades så stängdes de, öppnades, stängde, öppnades osv osv i flera minuter innan vi kunde åka vidare. Hela tiden! det var otroligt löjligt och skrattretande. Ludde, Krille och Matte gav upp i Lista och inväntade nästa buss, men vi andra kämpade på. Filmade lite också. Men på den filmen där det är massor så drog jag bara igen luckan=filmen försvann. Så.jävla.happi. Men kul som fan var det.

Lyckades även kliva på Malins tuggummi som hon spottade ut innan vi gick på bussen. Det upptäckte vi när jag satte upp fötterna på sätet. Nåja, tänkte jag, har hänt förr. Sen glömde jag bort det, och la foten på den andra... Okänd mängd tid senare upptäcker Emma att jag smetat ut tuggummit uppepå den andra skon. Blir så lycklig. Älskar mig själv. Älskar dagen. Älskar allt.

Kommentarer
Postat av: malin

HAHHAHAHA så jävla BAEST <3<3

2009-09-01 @ 18:05:42
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Eple

berätta hur du gick in i en cykel också din mupp

2009-09-01 @ 19:10:04
URL: http://www.nitadinfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0