Bamboocha.

Införskaffade mig en Fanta Lemon på Coop Forum idag. Jag tillhör en av dem som inte minns när den var här sist. Men jag drack i Tunisien förra året och höll därför med dem som ville se en come back i Sverige. I vanliga fall är jag en riktig citronhatare, därför måste det vara något alldeles speciellt med denna dricka eftersom jag faktiskt tycker om den. Dock så var den jag drack förra året snäppet godare, kan ha med omständigheterna att göra, jag vet inte. I alla fall, efterlyser nu Fanta Wild Berries. Och inom glasskategorin; Solero Shots. Pojkband ska inte göra come back, mat ska.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

ååååh solero shots <3

2009-09-06 @ 20:59:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

max glassen, du vet den blå kistan med en leksak under glassen, den borde lätt göra comeback

2009-09-06 @ 22:09:34
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0