Avot.

I natt drömde jag en lång och mycket innehållsrik dröm. Men jag har glömt bort nästan allting! oftast minns jag mina drömmar väl, på sistone har jag inte gjort det och det senaste är att jag minns först och glömmer sen...
Den här veckan startar de individuella valen och det innebär att min måndag fyllts på lite. Hade Samhälle B i morse. Ser ut att bli en intensiv och bra kurs. Fick skriva brev om oss själva, passade på att redan nu varna Johanna om vad som kan tänkas komma. Även Etik- och livsfrågor var nytt på schemat. Kan nog bli en spännande kurs. Fick göra lite allt möjligt inom lära känna-grenen. Bl.a. sitta och rita av en person utan att titta, hahah fyfan vad snyggt mitt Markusporträtt blev säger jag bara.

Träffade Eric vid bussen. Hade en rolig resa med honom. Diskuterade extremt snabbt växande hår, hur det skulle vara om en gravid lärare började föda under en lektion och andra spännande saker. Var vrålhungrig när jag kom hem så jag slängde genast i mig maten. Sen har jag skrivit massor och åter massor av naturkunskap. Klämde ner några mattetal också. Snart blire duschen. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0