Sväva.

Igår kväll hade jag anslutning och hela köret. Men browsern tycktes vägra funka, inte nice. I alla fall. Gårdagen var väldigt skön. Hade en lektion och det var Etik- och Livsfrågor. Alltid lika spännande! Efter det åkte jag, Anna och Ankan till Röda korset och spenderade nån timme där. Solen sken, jag cyklade och sådär va. Idag har jag och pappa varit och tränat. Det där med träning och mig är en kombination som inte varit särskilt aktuell sedan i våras, och trots att vi mjukstartade så är jag skapligt mör nu. Men fyfan vad skönt det var att komma igång. Blir intressant att se om jag kommer ur sängen imorgon. Om jag inte bloggar de två närmsta dagarna så är risken stor att så icke blev fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0