Draft: Okt. 7, 2009

Ojojoj vad jag är seeg i kroppen! Har haft en ganska nice dag. På fotolektionen ville jag ha nya bilder till uppgiften. Behövde en traktor. Hade 3 h. For ut till Tuna Park. Gick uppåt längs cykelbanan. Vandrade längs Alsätervägen, goa gamla Alsätervägen. Tog Kolstarundan, ca 8 år sen sist skulle jag tippa. Jättekonstigt var det. Men väldigt skönt. Vandrade ensam med mina tankar. Kom ut på vägen igen. Beslutade att gå till mammas jobb. Dumma, dumma tjej. Det var långt, tradig väg också. Solen gassade på hela tiden. Motvind så jag knappt kom framåt ibland. Men vadihell. Kom ju fram. Åkte efter ca en halvtimme tillbaks till skolan med mamma. Gjorde klart och slutade lite tidigare. Gunnar trodde att jag hade världens idé eftersom jag var ute i 2½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0